Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 28 september 2016

Av Katarina - 28 september 2016 19:18

Jag ville verkligen vara en hård förhandlare hos VVS firman. Men som vanligt räckte det inte ända fram. Det var dessutom två mot en och jag kände mig lite vilsen efter ett tag. Ja de har gjort fel, ja de hade kunnat dra av mer än 100? på räkningen som gick på 3300?. Det oljeläckage jag hade fuck de åtgärdat. I slutändan orkar jag inte tjafsa om några hundringar. Oljepannan funkar och ger mig värme och varmt vatten i huset.
Lillskruttans ultraljud av buken gick bra, inga fynd. Skönt.
Vad mer dränerade mig på energi igår. Jo jag föll i någon gammal invand bitterhet gentemot P. Han har en tendens att bli nonchalant mot mig och bara fokusera på jobbet. Hans älskade jobb. Hans nr 1 i livet.
Vad är mina nr 1 i livet->barnen och jag, mkt simpelt. Måste försöka hitt ljuset inom mig igen det finns där. Det är bara lite strävt igen.

Ovido - Quiz & Flashcards