Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 5 september 2016

Av Katarina - 5 september 2016 22:19

Inser att jag jobbat mkt. Då jag går av skiftet vid 07 har jag gjort 88h på 14dgr. Men cashen landar rätt det vet jag. P var hem mellan lördag och söndag. I praktiken betyder det att vi sågs...3h på söndag eftersom jag jobbade. Oavsett så var det lite segt. Jag vet inte, märklig känsla. En liten del av mig är rädd att vi verkligen är påväg mot ett slut. Jag hoppas vi har en framtid ännu tillsammans. Dum som jag är!? Mitt yngsta troll ser stort stöd i hnm och förlusten av det är nog inte så bra.
Mitt älskade äldre troll fyllde 15 idag. Är så stolt över henne!!! Så klok och vacker.
Imorgon fyller P 40år, älskar honom vettlöst mkt även om jag är lite osäker på vår fortsättning. Han har varit mitt allt i 8år..
Nu dags att kolla lite PH :)

Ovido - Quiz & Flashcards