Mamma*varannan*vecka

Direktlänk till inlägg 10 november 2016

Sista natten..

Av Katarina - 10 november 2016 02:07

Sedan leeeeedig helg!! Ska bli så jvla skönt. Bara jag, mina hundar och katten. Kärlek som inte sviker, ljuger eller förstör. Börjar bara mer och mer uppskatta djurens sällskap. Enkelt och ärligt. P han fortsätter att spela sitt spel och det kan han ju fortsätta med....ensam. Det är så löjligt och uppenbart. Ideligen försöka skapa stress och oro hos mig gnm att leka viktig och upptagen, läser inte meddelanden, kortfattad och jäääävligt busy.
Synd bara att jag inte kan ge tbx med samma mynt. Det går inte...jag är inte sån.
Nu drällde jag in på sidovägar igen. Ledig helg...inget annat :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 11 oktober 2018 10:28

Vi fortsätter väl där vi slutade. Vi åkte hem med en helt ny tillvaro. En tillvaro med mediciner dagligen, täta blodprover samt regelbunden kontakt med sjukvården. Nu var det trots allt besök på tre olika områden. Så i stort sätt snittar vi 1-2be...

Av Katarina - 9 oktober 2018 13:27

Är jag tillbaka eller gästspelar jag bara i min egen blogg? Jag vet inte men jag börjar lite smått för att kanske återgå till flere inlägg. Det jag vet är att den flamsiga lite barnsliga skribent som påbörjade denna blogg 2008 är borta, här sitter nu...

Av Katarina - 31 juli 2017 12:24

Måste lära mig cykla utan stödhjul. Lika lite som ett barn vill släppa dem vill jag lära mig att leva utan P!! TROTS att jag älskar honom av varje cell i min kropp, måste jag släppa taget. Stödet är borta och ni ska veta att vissa dagar har varit mag...

Av Katarina - 27 juli 2017 00:33

Oavsett vad det varit för oväder i mitt liv tidigare så finner jag ändå ro på jobbet. Får distans till min egen tillvaro. Och tro mig det är nåt jag verkligen behöver nu just!! Har en tung dag bakom mig där jag bitit mig i knogarna för att inte mes...

Av Katarina - 26 juli 2017 11:20

Helvete vad jag saknar honom. Det sliter sönder mig inombords :((. Om det skulle utdelas ett piskrapp för varje gång jag tänker på hnm eller saknar honom hade jag varit sönder piskad idag. Antar att det här är priset det kostar att skiljas fr den man...

Skapa flashcards