Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 14 september 2016

Av Katarina - 14 september 2016 04:12

Om två timmar slutar jag jobbet!! Ska bli så jäkla skönt. Är väldigt trött. Fast många timmar sömn blir det ju inte..
Igår var P till beroendemottagningen och till vår parterapeut och han var som ett vandrande ångestmoln hela dagen. Det dämmer upp känslor hos honom som han aldrig konfronterat. Jag känner av hans ångest, men jag blir rastlös istället. Inte trevligt alls. Jag har alltid kunnat läsa människor och känt av deras känslor. Ibland är det lite tungt men med tiden har jag lärt mig att sålla. Det där är en sida som jag inte pratar spec högt om men jag hade kunnat utveckla det vidare och det finns mer än det där.
Oavsett så smittade hans känslor av sig, min egen ork infann sig inte riktigt, jag gick undan för jag ville inte vara hans ångestplåster för känslorna. Luddigt I know... Vi hoppas på en bättre dag idag!!
Bjussar på en bild...himlen var oerhört vacker igår kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards