Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 2 september 2016

Av Katarina - 2 september 2016 08:08

Först var jag ledsen, riktigt jäkla ledsen...så kom ångesten. Nu mina läsare är det ilska. Jag är så jvla förbannad. Vad väckte min ilska jo en kommentar på fb. Stället som får var och varannan att må dåligt. Har för länge sedan slutat uppdatera min status. Gillar alltid nåt men that's it! En sak är säker...det som P gjorde mot mig tog bort all tillit, jag litar inte på hnm och han har under denna tid efteråt aldrig bevisat mig eller gett mig skäl nog att jag ska våga börja lita på hnm igen. Den kommentaren som nu ligger under hans inlägg kommer att göra det jvligt enkelt för mig att vilja packa ihop hans grejer. Är ledig hela nästa vecka och jvlar i helvete vad han ska ut nu. Jag är så aaaarrrrg!!!!!!!! Det som verkligen är bara löjligt är hans sätt att bortförklara sig. Det är alltid nån annans fel och han är aldrig den att skylla. *snnnnaaaark*

Ovido - Quiz & Flashcards