Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Katarina - 26 augusti 2015 19:10

Höll ju i sig i ngr få timmar iaf. Nu känner jag bara bubblande irritation över allt. Antar jag är trött. Har haft en fullspäckad dag och nu längtar jag tills jag får gå och sova. Blev lite sen i humöret då jag pratade med P. Har man inte tid att prata i telefon säg det då!! Ljug inte ..bara för att det kanske låter bättre. Bjäfs!

Av Katarina - 26 augusti 2015 12:32

Till helgen kommer P hem igen. Ska bli kul...tror jag. Vi har mkt påG i nästa vecka, hästarna ska flytta, två besök på beroendekliniken samt det gamla vanliga tjaffset.
Mitt humör pendlar väldigt kraftigt nu just. Allt är från dag till dag, ibland är jag så arg på hnm att jag känner hat för att om ngr timmar igen känna ngn form av kärlek. Det är inte lätt för mig eller för hnm. Men det blir väl bättre. Pengarna håller på att ta slut för augusti....och allt är långt ifrån färdig betalt :(.

Ovido - Quiz & Flashcards