Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Katarina - 12 augusti 2015 18:01

Hästarna flyttar hem 31.8 Hagarna nedklippta på gräs...fanns en hel massa alsikeklöver där :(, elbanden granskade och boxarna tvättade. Nu är det nedräkning som börjar. Nedräkning mot mera jobb och mindre fritid. Det enda riktigt bra nu är att jag får sköta allt själv med dem. Vi har tidigare haft installat på helpension och det är väl ok. Men inget går upp mot 100% koll på allt vad gäller skötseln. Där jag blir huvudpersonen i deras vardag! <3

Av Katarina - 12 augusti 2015 17:52

Nu ringde de på e.m fr kommun. Betalningsförbindelsen är gjord men det verkar som att P får den delen fast det var jag som ville ha ngn att tala med. Fattar inte, varför gör jag alltid så?? Lägger alla andra i första hand och jag själv stiger åt sidan!! Han har igen inte gjort ett piss och jag har gett min samtalstid åt hnm. Får väl söka råd och vägledning på annat håll. Men var?? Ska ringa beroendekliniken imorgon och höra hur långt pengarna räcker. Vet ju inte vad det kostar per besök...
Bläfeelis!

Av Katarina - 12 augusti 2015 12:17

Idag har barnen börjat skolan. Rätt skönt att vissa saker går tillbaka till det normala när allt annat är så upp och ner!
Försökte mejla hon på kommun som skulle ringa mig förra måndagen.. "Min kollega kontaktar dig snarast". Det var 9.33 imorse. Tyst som i graven är min telefon, mejlen likaså. Antar att de inte är så villiga att hjälpa. Tröttsamt :(

Ovido - Quiz & Flashcards