Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Katarina - 25 augusti 2015 15:57

Det fick hästen efter sin kolik. Inte speciellt kul, men inte mkt att göra åt. Kyla x flere och korta promenader för att få igång flödet igen. Ingen feber hade hon heller vilket är jvligt tur! Lite spännande att mäta feber på "ny" häst...endera går det bra eller så blir man sparkad så in i helsike. Min klippa, mitt allt skötte sig som väntat exemplariskt <3!

Av Katarina - 25 augusti 2015 14:14

Min chef ringde just och meddelade mig att jag fått fast anställning på jobbet. Det bästa som bara kunde hända. Jag gillar verkligen mitt jobb och är stolt över det!! Så äntligen efter allt skit så kommer nåt positivt!! Idag ska jag andas ut, njuta och känna glädjen flyta gnm mitt hjärta! :)

Av Katarina - 25 augusti 2015 08:39

Under hela den här perioden fr april till nu har jag varit tyst. Jag har inte berättar hur eländigt jvligt min tillvaro har varit åt mina vänner. Jag har kapslat in allt och placerat det inom mig. Då de frågat hur jag mår har jag svarat bra...men nu kan jag inte längre vara tyst. Jag måste få lätta mitt hjärta. Och det har jag gjort...och ingen har dömt mig. För jag har ju inte gjort nåt fel...fast det känns så. Är det de som gör mig till medberoende?? Då man gömmer undan och döljer saker... Den personen vill jag inte vara isf! Var äntligen till läkaren igår. Fick starkare medicin mot min magkatarr som är på god väg att bli magsår. Sedan kommer jag att få samtalshjälp. Ska återkomma till läkaren efter mötet på beroendekliniken. Kanske jag kan läka ihop även efter detta?

Ovido - Quiz & Flashcards