Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 31 augusti 2016

Av Katarina - 31 augusti 2016 03:52

Dagen gryr sakta men säkert. Det jvligaste med denna är att jag bara kommer att kunna sova 3h innan jag ska iväg på första mötet. Sedan rullar det på kl.14 har vi hovslagare och mellan 14-15 får jag ett samtal fr läkaren ang lillungen som har lite trubbel med magen. Insåg då jag tittade på min arbetslista att jag bara varit ledig två dagar på 14 dgr....hmmm. Ska vila ordentlig...sedan då jag är pensionär.
Annars då, tja lite bättre feelis idag än tidigare men ändå små vågor av ångest ibland. Försöker förstå vidden av det beslut som tagits. Får försöka leka att det inte är definitivt utan bara på prov. Det är lite som att trösta sig med nåt....som kanske härsknar efter en tid.

Ovido - Quiz & Flashcards