Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Katarina - 20 augusti 2016 01:09

Det verkar inte bättre än att han lever i ngn form av förnekelse nu just. Han verkar inte förstå sambandet mellan handling och konsekvens. Kanske det är nån form av försvar mot det som komma ska. På ren svenska så har han tryckt huvudet i sanden. Eller är det trots allt jag som ger mixade signaler?! Jag tycker jag varit tydlig nog. Jag älskar honom av hela mitt hjärta men nu just kan vi inte bo under samma tak-->flytta. Vad är det som är svårt att förstå i den meningen. Nästa är du valde jobbet före mig. Säkert ngn av er som läser som inte förstår varför han ska behöva välja. Jo därför för att han _lovat_ mig att aldrig ta ett sånt jobb igen och dessutom gjorde han det på helt fel grunder...det var hans sista utväg för att reda upp den oreda hans hemliga spelmissbruk orsakat. Det o sig var oxå ett svek, han lovade att aldrig trilla dit igen i spel och snabblån. Likt en alkoholist som lovar att aldrig dricka igen. Det sket sig på alla plan. Kvar är en hel massa skulder och en jävligt sur kvinna.

Det positiva nu just är att min önskan att få öka i jobb % verkar kunna lösa sig.*thumbs up*

Hade ett "Jesus-moment" då jag körde hem igår morse. Synd att IPhone kameran förstör alla bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards