Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Katarina - 20 juli 2015 20:28

Då blir katten sjuk...riktigt, riktigt sjuk. Efter att vi ringt _åtta_ veterinärer får vi äntligen en som kan ta emot oss direkt. Röntgen visar totalstopp i tarmen eller helt enkelt tarmvred med vätskeansamling. Det mest humana var att avliva. Hem åkte vi med död katt. Vi hämtade töserna och missen fick en fin begravning. Hon fattas oss redan =((. Snälla, snälla nu räcker det med elände!!! Jag orkar inte med hur mkt som helst.

Av Katarina - 20 juli 2015 16:42

Än jag någonsin hade kunnat föreställa mig=(. Han har satt oss så rejält i skiten. Vet egentligen inte hur vi ska reda upp detta. Lögnerna har flödat ur hans mun sedan han kom hem. I nuläget vet jag inte alls vad jag ska tro på och inte. Imorgon ska vi till banken, vår/hans ända chans till räddning. Nekar de hnm/oss lån så vet jag att han är körd och att han högst troligt inte vill leva mer. Befinner mig i chock =(((. Idag vågade jag inte låta hnm köra...jag litar inte på hnm.
Så går det då man tar snabblån på snabblån och hamnar upp i svindlande 200t.

Kan ngn skjuta mig...tack

Ovido - Quiz & Flashcards