Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Katarina - 30 april 2012 14:49

Sitter och äter lite mellis. Orkade inte fixa nån lunch och snart är det ju middag (sushi)..inte helt illa pinkat. Varit och ridit och det var ju kul som vanligt. Hon är som en ny häst nu då jag inte rider med sadeln. Har kvällstur i stallet idag så det blir en sådan runda ännu innan jag kan ta "ledigt" för dagen.


Så vad göra nu??? Olja terassen?? Lite halvmulet sådär...borde ju funka fint...om jag bara skulle hitta terassoljan...Hmm.. Helst av allt hade jag krupit upp min älskades famn och bara varit liten. Fast nu vet vi ju alla att han är borta så...eller nånstans på motorvägen mot Malmö.

Av Katarina - 30 april 2012 08:38

Har helt enkelt inte orkat/hunnit blogga. Är i nån form av nedåtgående spiral.... Har varit ensam sedan lördag e.m, visserligen jobbat helg men iaf. Fick reda på fredag att P är tvungen att åka på lördag så planerna ändrades igen en gång. Men surprise..jag hade inte planerat nåt så för egen del gjorde det inte så mycket förutom det faktum då att jag är jeeeeeevligt ensam.


Att vara ensam på valborg är nog inte nån höjdare. Men det måste ju gå. Barnen skulle ju egentligen ha varit här nu men de ville stanna lite längre hos pappa och då tycker jag de ska ha den möjligheten.


Så vad ska man hitta på ikväll då när alla andra är på bortbjudna på grillmiddagar och picknickar utöver hela stan??? Tja...jag kan ju städa...måla...mata hästarna...ni hör så ROLIGA alternativ jag har... Imorgon tror jag att jag åker iväg på 1:a maj hopptävlingar... Bort från den här hålan.   

Ovido - Quiz & Flashcards