Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Katarina - 11 april 2012 21:46

Sweet jeesus vad trött jag är. Ska jobba imorgon *yeey* vad "kul". Men det ger ju lön varje månad och det är alltid nåt. Fast nu och framöver så blir det lugna puckar på jobbet. Hon som gör mina arbetspass till en ren och skär plåga så är på semester och sedan byter hon arbetsplats. Jag tackar så mkt, det gör min tillvaro fan så mkt lättare på jobb. Vill inte riktigt ta ordet "arbetsplatsmobbning"i min mun.....fast hon nuddar jeevligt nära det.

Sov sött så hörs vi imorgon...

Av Katarina - 11 april 2012 20:32

Hittekatten från katthemmet som varit med oss i ca 2 år nu. När vi tog hem(köpte) honom så stank han värre än de hemlösa alkisarna i parken. Polskis bäste vän och lekkompis. Låt mig få presentera.....Hårbollen

 

Av Katarina - 11 april 2012 19:58

Hjäääälp vilken dag. Drog iväg till min hemstad och hälsa på familjen. Vääry najs!! Kom hem, försökte lura ut polski....vilket inte lyckades...han är inte nödig de dagar det regnar och springa och jaga vavva inomhus passar sig inte, han är onekligen snabbare och smidigare än stundande 34årig kvinna. Svirade om till stallskläderna och iväg dit. Blev en smula sparkad i magen, tack och lov stod jag och krattade hoven så hon fick ingen fullträff men rövhål vad ont det gjorde  ...hästen fick en åthutning som hette duga. Nästan så jag ringde slaktbilen..så jeevla förbannad blev jag. Rida i manegen alltid lika tråkigt...hate it!!! Kvällsmatning av hästarna, starta pärlan---> åka hem. Lura ut polskipolack med en lite Frolic...my God...lika dum som alltid han köper det every time!! Nu insåg jag....har senast ätit imorse vid 09..not good at all. Ska slänga in nå lite käk..men först en bild på polski.


 

ooooh yes...hugs and kisses

Av Katarina - 11 april 2012 10:00

Den är dock inte färdig än...nytt handfat, kran och underskåp ska dit...Men jag är nöjd över ansiktslyftet hittills.

FÖRE:

 

EFTER   


Yeey...

Av Katarina - 11 april 2012 08:44

Helt sinnessjukt trött. Polskipolack har jeevligt tidiga vanor. Vilket betyder att man senast 08.30 blir väckt med en sliskig tunga i nyllet. Bara för att se hans polska arsel krypa ner under täcket igen då vi är hemma...

Dagens väder..mulet och regn med inslag av nån snöflinga, behöver jag påminna dig väderdjävul att det är 11april idag?!! Planer för dagen NOLL. Samtal av gos  , värmer alltid, men ytterst lite när man är lagd åt det negativa hållet.

Nu kaffe....

Ovido - Quiz & Flashcards