Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Katarina - 20 april 2012 18:06


En griiis i latex....ett nazzinöff...we are so multikulturella i vår familj..  



Han tycker den är hyffsat äcklig dock..

Av Katarina - 20 april 2012 17:59

Det är ju helt sinnessjukt, 20:e april och det snöar..dalar ner stora vita pufflingor. Satt och funderade på julpynt, var jag ska lägga ljusslingorna i vilka buskar och hur julpynten ska placeras på den inglasade terassen. Inser ju att i år började jag iallafall i tid.... 8 månader på förhand. INTE ILLA!!..mäkta stolt över mig själv!Blir säkert jättefint då det väl beger sig. Nu syns inte gräsmattan längre...den är alldeles vit.


Jul, jul strålande jul...



pssst väderguden....  


Av Katarina - 20 april 2012 17:55

Fullt hus här hemma. Alla fyra ungarna är hos oss denna helg. Gissa om jag kommer att hänga mycket i stallet *asg*!??!?! Även fast vi har stort hus så är det alltid som att alla samlas på ett och samma ställe. Nu har jag två framför mig som målar vattenfärger. Det är ungefär så mkt som jag kan sträcka mig till att pyssla dvs jag sitter med dem. Hatar att pyssla. Men tvingar mig själv ibland...ytterst sällan...typ aldrig.

Ovido - Quiz & Flashcards