Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Katarina - 11 juli 2016 23:33

Har aldrig någonsin bjussat på en selfie...frågan är: borde man kliva ur sin comfort zone och göra det?! Vill jag visa vem jag är??? Blotta allt man har? Sitt innersta bakom alla ord? Bra fråga...tvekar..

Av Katarina - 11 juli 2016 20:20

Sedan två jobb och efter det semester. Börjar kännas bra faktist. Trodde inte att känslan skulle infinna sig men visst tusan tror jag att den är påväg  . Sååå gött!! Idag är det rätt segt som alltid då jag ska försöka svänga natt till dag osv. Barnen drog iväg några dagar till sin pappa...för att deras samvete säger så. De är inte så jätte förtjusta i att vara där men jag tror det är bra att de far ibland så uppskattar de vår tid lite mer sedan. Bestämde med systeryster att vi ska ta en shoppinghelg/tjejhelg i Ullared i höst, förena nytta med nöje. Det är vi fan värda hon och jag.   


Jag lovar er jag försöker verkligen att inte dra upp skitsaker och börja bråka med P... Ibland får jag fan bita mig i knogarna hårt.   

Av Katarina - 11 juli 2016 03:13

Det har jag gjort inatt. Jag gick bakåt egentligen ända till början då jag började blogga och fann att jag hade en otrolig glöd(tidvis) och jävlaranamma på den tiden. Oh my F-ing God!!! var tappade jag glöden och rappheten? När blev jag så jäkla negativ och apatisk!?   Var det när jag blev totalt blåst och bedragen av P? Eller tappade jag redan stinget före det? Ingen vet, en sak är dock säker. Jag måste finna det igen! Mitt känsloliv är en berg-o-dalbana men mitt liv är rätt stabilt om jag bara skulle våga "go with the flow" lite. Sedan att de senaste året har varit en prövning utan dess like och säkert förändrat mig som människa men.. Jag borde hitta en gyllene väg.    Det får bli nästa utmaning!

Av Katarina - 11 juli 2016 00:21

Alltså jag ska försöka dra mig ur det mentala mörker jag tippar ner i ibland. Han är hemma, vi hittar snart samspelet igen (hoppas jag)det tar någon dag när vi varit ifrån varann. Snart är det semester, inte illa :). Nattjobb 3/5...vädret lovas bli bättre. Hästarna ska snart få gå på bete, de har ju betat redan men inte så frodigt. Borde ha en betesreducerare på henne tidvis men då hade hon nog hatat mig för all framtid. Så hon få äta men några latveckor blir det inte tal om. Lilla skruttan min!

Jidderjidder vad jag svamlar skit, men jag har iaf betalt för det *skratt*

Ovido - Quiz & Flashcards