Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Katarina - 23 oktober 2016 23:43

..att göra bort sig, brukar min förra chef säga. Hon var för övrigt en sopig chef. Så helgen då..den kom och for, tillbax på jobb igen. Känns ändå som att jag har en bättre vecka framför mig.
Vad var då svaret på frågan(förra inlägget) vad köpte han i tax freen. Jo alkohol var svaret OCH snus åt chefen. Well...vill han dricka ensam får han. Men med tanke på att hans pappa (...och halva släkten) är alkoholister så skulle jag nog vilja höja en rödflagg här :(. Byter han beroende(?), den oron gnager. Han är ful i munnen och elak mot mig när han blir ställd mot väggen. Ber om förlåtelse sedan då jag blir ledsen och berättar hur mkt han älskar mig. Jag ger vika för smickret. Bannas mig själv för att jag gick ut för hårt och ber nån högre makt att ge mig styrka för att komma ur detta. Det är ett gift ett gift som rinner mellan oss och jag inte har styrka att ta mig ur :(.
Det kommer väl den dagen oxå..

Ovido - Quiz & Flashcards