Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Katarina - 20 oktober 2016 01:57

Nattskift igen...(vadå igen, jag jobbar ju alltid nattskift) :)). Har dessutom stallvecka och kombinationen är uttröttande. Försöker hitta nåt att glädja mig åt varje dag. Det är inte så lätt alla ggr. I två dagar har de grusat hagarna åt hästarna. Han som kör grävmaskin är en riktigt mumsmums, det har varit ögon glädje i två(!!) dagar. Man ska glädjas åt det lilla :)). Efter inatt är jag ledig till söndag--> glädje! Där ser ni det finns nåt smått hela tiden. *thumbs up*
En liiiiten liiiiten sak som stör mig...vad tusan köper han på båten för runt 50eur varje gång...det hade jag velat veta. Ska fan fråga då jag ser hnm nästa gång. Öl? Godis? Horor *asg* :)? Horor på tax free det hade vart nåt det. Sorry dålig natthumor I know *fniss*.

Ovido - Quiz & Flashcards