Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 14 september 2015

Av Katarina - 14 september 2015 18:02

Min älskade mamma... Nåt har nog hänt under dagen. Hennes hö sida i ansiktet är ännu mera snett och hon var väldigt orolig en tid på dagen. Hon tog sig för huvudet och var smärtpåverkad. Tror inte hon orkar spec många dagar till. Älskade mamma :'(

Av Katarina - 14 september 2015 03:28

Så jobbigt är det nu. Är hemma och försöker sova..det går inte. Borde vara hos mamma. Älskade, älskade mamma...hur ska vi kunna fortsätta våra liv utan dig?? Kämpa är ett svagt ord då vi alla vet hur det slutar denna gång. Mitt hjärta brister. Hur överlever jag allt som nu händer mig??? Jag vet inte, men jag tar ett andetag i taget och försöker hålla mig levande trots att det känns som om jag drunknar.

Ovido - Quiz & Flashcards