Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Katarina - 8 september 2015 09:10

Det är vad jag måste försöka göra nu. Min mage är så förstörd..lyckades förstöra den med stress, oro och ilska. Det gick snabbt, synd bara att återhämtningen tar betydligt längre :(. Har lovat mig att denna vecka ta det lugnt, äta bra och magvänlig mat. Låta den läka!
Den själsliga biten..den är svårare. För tillfället känns det rätt ok. Jag har stängt Pandoras ask och fokuserar framåt...inte bakåt. Inte framkalla dåliga tankar och känslor. Vi ska ur det här, vi är bra tillsammans och nu ska det upp till bevis. Jag kan visserligen inte lita på att han inte sviker mig igen men jag kan inte heller gå och oroa mig för att han ska göra det. Då blir jag bitter och bitterhet syrar allt.

Ovido - Quiz & Flashcards