Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Katarina - 11 september 2015 15:27

Träffade honom, men jag snedtände så in i helsike på två saker *arg*! Säkert skitsaker för andra men just nu, efter allt vi gått igenom är skorpan på såret inte spec tålig.
Nr1....tydligen håller Miss June honom sysselsatt och varm om kvällarna, fine det var inte han som hängt nakenbilden i hytten men det sved som eld i mitt redan sårade hjärta.
Nr2...när han tidigare kört har han haft en namnskylt i rutan. Den brände jag propparna på redan för många år sedan och bad hnm inte använda den igen.. Så även denna gång. Men där i rutan hängde den fucking skylten med hans namn!!! Oj Nämen tack så satans!!! Så mycket för min önskan.

Har inget emot porr och naket... MEN det där var oväntat och det sved :(
Fuckface

Av Katarina - 11 september 2015 12:43

P kommer att ta en 45min paus fr jobbet. En bra bit att köra för att möta upp men det gjorde jag. 45min är bättre än ingenting!! Så nu sitter jag och väntar på att de ska dyka upp. Hela ekipaget är påväg till Danmark. Kärlekskrank vet jag inte om jag skulle kalla mig. Men kanske detta gör att inkommande vecka inte känns så ensam. Och kanske jag inte hinner bygga upp e så enorm ilska heller. Vi prövar såhär denna gång. Det fanns tusen andra saker jag borde ha gjort istället men ibland får man prioritera <3.

Ovido - Quiz & Flashcards