Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Katarina - 23 maj 2015 11:12

Känner jag måste droppa ämnet en stund. Låta mig få blomstra lite verbalt i form av tidvis fula ord?.. vilket jvla väder det bjuds på idag!! Inte ens hundarna vill utanför dörren. Polacken är som känt den fjösigaste hund som vandrat på denna jord. Ujuj hans system fungerar omvänt vid dåligt väder. Skogstrollet som är hund av lite mera kaliber lufsar rätt ut utan att tänka desto mer. Idag var hon även fundersam...det är en bra pekpinne om hur f*ttigt väder vi har. Efter att ha _släpat_ dessa fyrbenta luddbollar runt kvarteret i full Bucas-mundering (jodå för hästmänniskor är det Bucas som gäller för hela slanten?)ligger vi nu tryggt nerbäddade i sängen..polacken i en rund osynlig boll och trollet raklång i fotändan. Vi tänker behålla detta läge likt övergödda amöbor en liten stund till??.

Av Katarina - 23 maj 2015 10:51

Fredagkväll kom och gick. Inte mkt till "fredagsmys". Han somnade typ 22.30 djupt vaggad i en falsk sömn med hjälp av Imovane. Effektivt skit det där... 1/2 tabl ~40min och poff borta i Lalaland. Känns som om jag blir snuvad på det goda... Kvällsmys=not so much.. Kuttra på kvällskvisten hör helt enkelt inte längre till. Jag vet han vill sova ordentligt och djupt. Där räcker inte ens jag till.. Min lösning på situationen... Får helt enkelt lära mig att diskutera med mitt alter ego. ?

Ovido - Quiz & Flashcards