Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Katarina - 22 maj 2015 09:25

Det har gått _fem_ veckor sedan min älskling crasha rätt in i väggen. Tror han är på sin tredje vecka med mediciner. Kan inte säga att jag ser ngn hejdundrande förbättring.... Men en sak är säker han blir iaf inte sämre!! Idag vet jag att han inte kommer att orka hela dagen. Bilen skulle föras på service och även fast jag lovade och köra så när han väl var påklädd så var han slutkörd... Vår fredag slutar inte här. Hästarna ska tränas, hundarna rastas..mat ska handlas, mat ska kokas, barn med feber ska tröstas..osv osv. Är sjuuukt trött själv efter extra skift och vaknätter men vad hjälper det?? Bara att "man up" och deala med skiten som ska göras. Känslan för dagen är: Hur faan ska jag orka axla allt själv?!?!?

Ovido - Quiz & Flashcards