Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Katarina - 29 juli 2010 20:41

Jag veeet, borde inte....men jag ramlade dit, glassoman som jag är. Men inte hänger vi morrhår för det. Imorgon är en ny (jobb)dag och man kan inte alltid va på topp. Skittråkigt att äta glass ensam förresten, blev inte många skedar innan jag tröttnade.

Var ute med hunden en sväng, hon fick svalka sig i vattnet och hämta lite pinnar. Alltid lika omtyckt av vovven.

Sist men inte minst förrän jag tar på mig nattmössan.....


8-days...left...  

Av Katarina - 29 juli 2010 15:52

Är galet, galet, galet trött. Inte mkt att hänga i julgranen!! Har sovit en stund då jag kom hem från jobb. Borde fixa käk...orkar inte...dricka vatten...orkar inte. På allvar är imponerad att jag ens fick igång tvättmaskinen. Tredje natten med åskväder och det knäcker även den starkaste. Är inte rädd åskan, men jag gillar inte och va ensam. Snart 32år och gillar inte åska *hmm*. Två jkla åskväder drog förbi igårnatt. Var vaken vid båda...katten fick frispel. Lovat åska inatt igen, ge mig nåd.

Glassugen, börjar vara i slutet av pillerkartan...inte bra!

Ovido - Quiz & Flashcards