Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Katarina - 11 juli 2010 20:53

Vissa dagar har man mer flyt andra är man mer som kärringen mot strömmen. IDAG HAR JAG FLYYYYYYYYYT för faaaaaan   . Tog min vanliga power walk okristligt tidigt före jobbet, fast får man kalla det PW fast man inte svänger sådär töntigt med armarna? Anyway, plumsar på i vanligt takt och tror inte mina ögon när jag får syn på en sedel..liggandes på trottoaren. WHAT!?!? THAAANX mitt kylskåp var tomt, kidsen på inkommande och detta var INTE fel alls. Börjar redan fila på shoppinglistan för tyvärr är jag inte så hederlig att jag för den till "upphittade saker"-kontoret.(finns det ens ett sånt ställe?). Nu blir det bara bättre efter detta........

Jag tror nån måste nypa mig i armen, jag kan fortfarande inte fatta det... ÄLSKADE, älskade finaste P ska byta jobb, de ringde idag och erbjöd honom ett annat jobb ett här hemma. Ingen kan förstå vilken lättnad vi båda känner nu. Jag har känt mig halv och ledsen då han varit borta och det har gjort att vi båda insett att vi är bäst när vi är tillsammans, då är cirkeln sluten.

Bara denna vecka och två veckor till v30-31 är han borta sedan är han hos mig igen. Där han hör hemma, jag älskar att vakna och veta att han är där...LÄNGTAR.

Jag älskar dig   


Av Katarina - 11 juli 2010 20:29

Ok snabbspola från 2008 till 2010. Med bara några pauser för vissa saker som måste dokumenteras. Jag visst jag är fortfarande galet kär i min älskade P. Blir bara bättre och bättre...Trots att olyckskorparna kraxat annorlunda tji fick de! Vi ska visa dem älskling! Jo juli 2009 han FRIAR    ja jisses, aldrig trodde jag att jag skulle få höra den frågan igen. Men där misstog jag mig. Såklart svarade jag JA....men...bordet ska vara rent först. Förlovad kände jag mig sedan den dagen men först i oktober köpte vi ringar släta ringar i Tungsten, vackra och inte direkt vanliga.

2010 april...han hittar annat jobb och jag är ensam hemma 2veckor i stöten  . Herreguud vad ensamhet kan vara jobbigt. April kom och gick, maj likaså...juni..förbannade midsommar vad jag hatade dig i år. Nu är han borta igen en vecka kvar så kommer han hem. Det var snabbspolning av 2009 fram till dagsdatum.

Ovido - Quiz & Flashcards