Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Katarina - 26 juli 2010 20:00

Fatta vilken glädje, semester smakar jäkligt gött i munnen. Ska ta en tur runt i landet mellanmjölk, hälsa på syrran, shoppa på Gekås...aldrig vart där. Ska bli scheetakul. Frågan som återstår...ÄR det verkligen SÅ billigt?? Eller får folk köpiver av bara farten?? Borde väl hitta nån lämplig camping att crasha på oxå. TRE veckor...Alltid nåt att se framemot då vardagen smakar pekka.

Ska på allvar försöka få troll nr 1 och 2 i säng, börjar gå på övervarv. Så jag ljög visst i förra inlägget..helt ensam är jag inte, kidsen är på plats till imorgon kväll sedan går jag på ett _sex_ dagars arbetspass. 

Av Katarina - 26 juli 2010 19:29

Jobbar hååårt på att inte bli negativ...Men det är inte så lätt alla gånger. Det känns värre nu än tidigare. Kanske för att jag lever med vetskapen att nästa gång han kommer hem är det för gott. Och det gör mig så glad men det ger mig inte ens en liten gnutta mer tålamod.. *Asg* fick många egenskaper vid genfördelningen i fosterstadiet men tålamod var den som uteblev.

Så nu räknar vi dagar igen. Hade ett ytterst otrevligt gräl i lördags, ett sånt där hårresande exempel. Och visst svider det lite än men....Still love him gränslöst mkt.


11 days to go....  

Ovido - Quiz & Flashcards