Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Katarina - 14 juni 2016 15:43

Efter varje natt jag jobbar så önskar man ju sig en god sömn efteråt. Idag har jag inte kunnat sova...vilket resulterar i irritation och tandagnisslan!! Sedan har jag en trötthet i kroppen efter allt som hänt. Det är en trötthet som inte går att vila bort. :(
Satt ngr timmar och funderade hit och dit. Till slut packade jag hundarna i bilen och for till skogen. Jag älskar skogen!! Där laddar jag energi och kan glömma det mesta. Hundarna nöjda, jag är lite mera nöjd. Win-win helt enkelt.

Av Katarina - 14 juni 2016 01:13

Ibland, det händer inte ofta men ibland befinner jag mig i neutralt läge. Känner varken det ena eller det andra. Där befinner jag mig denna natt. Det är rätt skönt måste jag säga. Ingen ilska, sorg eller glädje bara nollat. Skulle absolut inte kalla mig apatisk, jag bara är. Imorgon kan det se helt annorlunda ut så det gäller att njuta av stunden.

Ovido - Quiz & Flashcards