Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 9 november 2016

Av Katarina - 9 november 2016 03:10

Dags att tjäna lite cash igen. Sitter på jobbet. En liten lugn stund har infunnit sig. Har på valvaka i bakgrunden och musik (lågt) fr youtube och fötterna på bordet. Chefen skulle ordagrant slita sitt hår, tugga fradga och hänvisa till regelboken. Vilken jvla tur att hon är hemma och sover då *asg* !! Hon kan vara en riktig huggorm hon oxå...chäääfen. Hade en manlig chef för ngr år tbx och han var fan det bästa i chefväg jag nånsin haft!!
Inkommande helg är ledig, ledig och barnfri. Det är nog första gången sedan...sommaren nångång. Lite ångestladdat, vad fan ska jag göra?? P är väl påväg hem nångång under helgen, jag borde inte träffa honom. Borde släppa taget. Varför ska det vara så jvla svårt för?!?!? Har inte kunnat uttala orden "jag älskar dig" sedan lördagen. Han sjönk så jvla mkt i mina ögon. Jag vet i hjärtat att jag älskar honom men vill inte krypa dit igen. Lägger med en bild som beskriver allt så otroligt bra....från början till slut.

Ovido - Quiz & Flashcards