Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 6 november 2016

Av Katarina - 6 november 2016 11:26

Det är vad jag borde göra. Inse att jag blivit sårad tillräckligt många ggr nu. Men mitt hjärta vägrar ge upp. Är så trött på det här. Han är hemma--> ger mig massor av uppmärksamhet, åker på jobb---> dissar mig upprepade ggr. Med otroligt dåliga ursäkter. "Jag hade telefonen i bilen". "Jag glömde tiden". "Jag ät trött och somnade". Det är ursäkter av en man som påstår att jag är det viktigaste han har och att han älskar mig. Det är svårt att tro. Varför(??!!!) kan jag bara inte vara stolt nog och gå vidare?? Istället håller jag krampaktigt fast vid orden och löften som tynar bort. Blir ledsen, sårad, arg och uppgiven. Dumma hjärta släpp taget om denna människa som inte förtjänar ens ett uns av min kärlek. Packa ihop hans saker....ALLA saker och stäng dörren...för alltid!!!!

:(((

Ovido - Quiz & Flashcards