Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Katarina - 14 december 2008 19:01

Första dagen med barnen är alltid för jävlig!! Första kvällen, att få dem att förstå att de ska sova är oxå en utmaning... Har dessutom hundarna oxå..och det är ju rent överjävligt. *bläää*


Av Katarina - 14 december 2008 18:42

Min exmake har en ny kvinna i sitt liv. Inte nog med det men nu delar han ut såna saker som jag köpt åt oss under den tid vi ännu bodde ihop. Och det suger otroligt mkt... Kaffekoppar, tallrikar, min säng, stolar...osvosvosv

It sucks!! Och så har jag inte stake nog att ryta till och säga nu fan får det vara nog..

Av Katarina - 14 december 2008 11:43

Kan nästa känna mig lite bakis ännu. Julfesten kom och gick... Väldigt kul dock. Frågan är väl om jag vill se alla imorgon på jobbet.. =// *Hmm*

Träffade Mr.Right på krogen sedan. Helt underbart att se honom, plötsligt stod han bara där och alla andra försvann. Älskade P... Love you so much!


Att man sedan är helcrazy och stannar bilen vid vägkanten på en busshållplats för att det bara inte går att vänta med sex innan man är hemma är oxå helt najs *asg*. Insåg att fransmän nog ev tänkt lite då de producerat bilar. Funkar prima med sex i bilen =)).

Försöker och inte tänka på de tre bilar som passerade förbi OCH lastbilen med de horribla helljusen. *fniss* Well, man lever bara en gång och det ska man ta vara på. Inget att göra då andan faller på. Civil olydnad i all ära *s*.


Ikväll kommer barnen, vardagen tar fart igen. Och helgen som var, har passerat i ett rosa skimmer.

Spotta i nävarna och ta sig an måndagen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards