Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Katarina - 5 december 2008 14:44

Tog en vända Lindex, toppen prövade jag och den var inte alls så snygg som på bild trots att den satt scheetabra. Förståss blev det en vända vid underkläderna oxå. Och jeeesus vilken syndigt svart liten sak jag hittade där. Gud så snygg. Prövade till och med.. det var med klös på jag säga =)). Men lydig som jag är hängde jag tillbaka underverket =/ *fegis*. Även om jag gillar att "be om det" så var det kanske lite för mkt. Men snyggt så in i vassen var det. Måste helt enkelt lägga det på eventuella inköpslistan.. me like a lot!! Försökte hitta bild på nätet men det fanns ju förståss inte =/..

Dags att snart ta en dusch och fixa till sig för snaaaaaart kommer P och då vet man aldrig.. *s*


*läääängtar*

Av Katarina - 5 december 2008 09:37

Och det är fan precis det som jag anser mig vara i behov av. Shoppa det ska jag göra idag. Så fort jag fått arslet ur vagnen, hoppat i duschen, klätt mig och allt det andra finliret innan man är redo. Så vaaad ska jag shoppa idag. Satt och kolla på Lindex igår och såg toppen som jag även nämnt om längre ner. DEN ska jag prova idag och vem vet..kanske den sitter som smort. Om inte får den hänga kvar.Grymt petig med kläder, det måste sitta bra och snyggt..tål inte fludd och häng över byxlinningen..big no-no!

Jag vet ju oxå att min shoppingnerv inte räcker riktigt ända fram, på gott och ont. Tacksamt egentligen, jag försätter mig inte i några ekonomiska klämmor med det i bakfickan.

Men åtminstone måste jag handla. Kanske det är balsam för själen även då man handlar mjölk, bröd, yoghurt...kaffe, lördagsgodis åt barnen osv. Det visar sig..

Av Katarina - 5 december 2008 09:21

Borde egentligen hoppa och studsa av glädje. Ska äntligen få träffa P ikväll efter många långa dagar av saknad och tomhet. Men den där riktiga glädjen vill inte riktigt infinna sig. =(

Påtok för många mörka moln på himlen för det.. Borde för fan lära mig att leva NU inte i framtiden. Men vad hjälper det egentligen när framtiden för tillfället skrämmer skiten ur mig.

Snart är det iaf söndag, söndag betyder många saker nuförtiden. Barnen åker, P och jag träffas betydligt mer intensivt och jag har plötsligt inga skyldigheter eller nån att ta ansvar för igen på en hel vecka.

Jag lever ett liv som en person som inte har barn som är fri som en fågel, fri att göra precis vad som helst. Nåja..jobba måste jag ju..men annars så kan jag förvalta tiden exakt hur jag vill =)..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards