Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Katarina - 7 juni 2015 01:53

Vi har ju flyttat våra ögonstenar till ett annat stall. Bättre träningsmöjligheter på alla sätt och vis. Idag söndag har de bott en vecka på nya stället. Har gått toppen!! Det blev lite av en nytändning i ridningen oxå. Perrrrfekt helt enkelt. Så allt är ju inte negativt =)

Av Katarina - 7 juni 2015 00:00

Märklig rubrik men då befinner jag mig i en lite märklig situation fortfarande. Veckans(?) absolut största problem är nog glömskan. Han kommer inte ihåg vart han lagt olika saker. Var och handlade mat i fredags, idag visste han inte vart han lagt köttet och tvivlar ännu i denna stund på om vi verkligen handlat det. Behöver jag upplysa er om att vi nyligen tömt vår övernattningslägenhet?? Saker har försvunnit, han har stökat till det lite i vårt hem. En dag kanske jag hittar de försvunna sakerna eller så inte*asg*. Blir lite lätt irriterad när han inte TROR mig. Fast då ser jag ju rädslan i hans ögon då han inser att han inte minns saker. Älskar honom...med elr utan minne!

Ovido - Quiz & Flashcards