Mamma*varannan*vecka

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Katarina - 11 augusti 2010 17:21

Brukar slumpkolla olika bloggar. Hittat endel godingar. Helt underbara bloggar, dem som får mig att skratta, de som får mina ögon att tåras och de som jag undrar om de överhuvudtaget vet hur dyrbara de är. Däremot är jag inte sådär väldigt mkt ute och kommenterar, men det kanske kommer. Ville bara säga att det är en rad fina bloggare där ute!

Av Katarina - 11 augusti 2010 17:10

Tror inte det finns nåt härligare än ett nystädat hem. Love it!! Så nu harjag varit ytterst duktig. Väntar på att P ska komma hem från jobbet. Borde ta exakt 45min tills han kliver innanför dörren. *Kärlek*

Tänk vilken lycka att få somna och vakna intill den man älskar varje dag. Jag njuter av varje ögonblick vi får tillsammans!


 2 dagar till _semester_  

Ovido - Quiz & Flashcards